Filim Adamı


uyarı: sorduğunuz soru çözüme kavuştuysa, "çözüldü" olarak işaretlemeyi unutmayınız!

bademciklerini aldıran kardeşi yüzünden ölen çocuklu film

soran: Misty | tarih: 2015-04-11 19:37:18 (2 yıl önce)



bi tane çocuk gölün üzerinde ince ağaç dalına tutunmuş sallanıyo, sonra bundan biraz küçük erkek kardeşi gelip "bende asılıcam" diyo, büyük olan "ikimizi birden taşımaz suya düşeriz" diyo, ufak çocuk "bademciklerim alındı çok hafifim artık" diyip asılıyo, sonra suya düşüyolar(küçük olan yere düşüyo galiba), büyük olan hastalanıyo(ölüyo sanırım), küçük olan suçluluk duygusu duyuyo, ailesi çok kızıyo filan.. Nedir filmin adı?

Yanlış hatırlamıyosam biraz eski kıyafetler(harry potter daki tom riddle ın küçüklüğünün üstündekine benziyo), filmde eski olabilir



cevaplayan: Misty
tarih: 2015-01-20 13:48:00 (2 yıl önce)


televizyonda oynamıştı adını hatırlayan yok mu bugün tekrar izlemek istiyorum :(



cevaplayan: Misty
tarih: 2015-01-21 00:44:05 (2 yıl önce)


akılda kalıcı bi sahneydi hiç kimse izlemedi mi?



cevaplayan: Misty
tarih: 2015-01-24 21:41:57 (2 yıl önce)


hiç kimse bilmiyo mu ya sahneyi aratıyorum google da hiç bi şey yok, ingilizcesini arayınca çıkar belki ingilizce bilen yok mu?



cevaplayan: Misty
tarih: 2015-01-25 21:41:12 (2 yıl önce)


ya çok ilginç bi sahne izlediyseniz mutlaka hatırlarsınız :(



cevaplayan: Misty
tarih: 2015-01-26 20:17:19 (2 yıl önce)


ya koskoca sitede kimse bilmiyo mu?



cevaplayan: princhard
tarih: 2015-01-30 22:04:05 (2 yıl önce)


Anlattığına benzeyen bir film var ama aradığın film mi bilmiyorum. Suçluluk duygusu ile ilgili yine,

http://www.filimadami.com/film/2677/aruitemo-aruitemo/

 



cevaplayan: pori
tarih: 2015-02-06 22:31:23 (2 yıl önce)


A Separate Peace (2004)



cevaplayan: Misty
tarih: 2015-04-11 19:37:13 (2 yıl önce)


Film bulundu. Incompreso http://www.hangifilm.net/tr/qs.php?n=1470





Aklında filmden bir sahne var ama o filmin adını bir türlü hatırlayamıyor musun?
Ahaliye Sor!
kıpırdanma olan sorular
bugün henüz bir kıpırdanma yok.
yıllar geçse de üstünden
  1. kimse bilemeyecek ama genede..:( (3 cevap verilmiş)
  2. Özel Ajan Kız (2 cevap verilmiş)
  3. halley kuyruklu yıldızı (5 cevap verilmiş)